L'Institut rep tres projectes MSCA - Individual Fellowships

L’edició de 2020 de la convocatòria Marie Sklodowska-Curie Actions Individual Fellowships del programa H2020 de la Comunitat Europea ha concedit tres projectes a investigadores de l’Institut: a la Dra. Natalia Lago, a la Dra. Laura Cutando i a la Dra. Marta Luna. Felicitats!

21/02/2021

Tres projectes de l’Institut rebran ajuts de la convocatoria Marie Curie Actions Individual Fellowships del programa H2020 de la Comunitat Europea. Els projectes tenen una durada de dos anys i es concedeixen a investigadors experimentats per tal que puguin desenvolupar el seu projecte de recerca i millorar la seva formació.

Els projectes concedits són:

• CD300f: la beneficiària és la doctora Natalia Lago, del grup de Neuroplasticitat i regeneració.
  • MITORett: la beneficiària és la doctora Laura Cutando, del grup en Neuropatologia mitocondrial.
  • MitoTROJAN: la beneficiària és la doctora Marta Luna, del grup en Neuropatologia mitocondrial.