Dones: invisibles per la medicina

El proper dia 12 de març a les 12h, la Dra. Carme Valls-Llobet impartirà una xerrada a la Facultat de Medicina per explicar com en l’àmbit mèdic s’ha invisibilitzat la dona i la seva salut al llarg de la història i encara avui. La xerrada ha estat organitzada per la Facultat de Medicina i l’Institut.

02/03/2021

La Dra. Carme Valls-Llobet, endocrinòloga de formació, ha estat pionera en investigar i divulgar l'exclusió de l'sexe femení en la investigació bàsica i en els assaigs clínics, així com l'existència de profunds biaixos de gènere en l'atenció sanitària i en la docència de Medicina, que perjudiquen les dones.

En aquesta conferència, la Dra. Valls-Llobet documentarà els avenços, retrocessos i qüestions pendents en l'estudi i en el tractament mèdic de les malalties femenines, desbancarà estereotips misògins i mites de la Medicina, i discutirà solucions per millorar la qualitat de vida de les dones.

La xerrada serà semi-presencial. Les places per assistir a la sessió de forma presencial son limitades. Si us plau, inscriviu-vos enviant un correu a comunicacio.inc@uab.cat. D’altra banda, per seguir-la per streaming, ho podeu fer a través de l’enllaç.