Màster en Neuroenginyeria i Rehabilitació

El màster universitari en Neuroenginyeria i Rehabilitació té per objectiu formar enginyers i enginyeres de manera multidisciplinària amb un nivell de competències elevat, que els permeti adaptar-se amb facilitat a llocs de treball de responsabilitat en hospitals, empreses o centres de recerca de l'àmbit de la neuroenginyeria i de la rehabilitació en el camp de la salut. Es proposa que l'estudiantat adquireixi un coneixement dels fonaments teoricopràctics de la neuroenginyeria i la rehabilitació i de la tecnologia que hi està associada. Les matèries proporcionaran coneixements i habilitats sobre enginyeria neural, sistemes sensorials, cerebrals i musculars, tecnologia assistencial i teràpies cognitives, motores i cardiorespiratòries, entre d'altres. Aquest màster l'organitza l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), juntament amb l'Institut interuniversitari de Neurorehabilitació Guttmann, i compta amb la col·laboració del grup de recerca en Neuroplasticitat i regeneració, de l'INc-UAB.